NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016

Kobieta/mężczyzna: dla kobiet

NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA Respondentki: 1301 Polek, 91% z nich w wieku 15-44

Sytuacje kompromisowe – wymagające rezygnacji z jednej codziennej czynności kosztem drugiej – dotyczą niemal wszystkich Polek uczestniczących w badaniu. 96% z nich deklaruje, że zdarza im się stać przed koniecznością dokonania takiego wyboru.

Do czynności, z których Polki rezygnują najczęściej należą przede wszystkim:

·         uczestniczenie w wydarzeniach kulturalnych (58%),

·         chwila tylko dla siebie (52%),

·         aktywność fizyczna (50%).

Najrzadziej rezygnują z opieki nad dziećmi (5%) oraz z codziennej higieny (4%).

Dlaczego Polki stają przed koniecznością pójścia na ustępstwo? Jako powody podają:

·         Brak czasu (61%),

·         Zmęczenie (50%),

·         Konieczność bycia punktualną (30%),

·         Brak motywacji (29%).

Konieczność pójścia na kompromis wywołuje u badanych raczej negatywne, niż pozytywne emocje. Najczęściej wskazywanymi były:

·         Dyskomfort,

·         Złość,

·         Smutek.

Ze stwierdzeniem, że skuteczność ochrony przed potem oraz łagodność dla skóry pod pachami to dwie wykluczające się cechy dezodorantów lub antyperspirantów zgadza się jedynie blisko 1/5 respondentek. Jednakże zdecydowana większość (88%) zdecydowanie chciałaby, aby ich dezodorant lub antyperspirant łączył w sobie te dwie cechy.

 

Badanie przeprowadzono w okresie 12-19.08.2016 roku w Polsce, na grupie 1301 kobiet. Ankieta internetowa składająca się z pytań zamkniętych jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz jednego pytania otwartego..

dodane przez BiuroPrasowe


data ostatniej modyfikacji: 2016-10-28 16:08:32
Komentarze
Polityka Prywatności