Firma Oriflame proponuje w swoim najnowszym, przedświątecznym katalogu nr 15 kosmetyki dla każdego. Znaleźć w nim można przede wszystkim nowe linie pielęgnacyjne do ciała i włosów, kosmetyki zapachowe dla pań i panów, a także propozycje z kategorii kosmetyków kolorowych.
Katalog nr 15 prezentuje 4 nowe linie pielęgnacyjne. Pierwszą z nich jest Swedish Spa Minerals – linia z zawartością morskich minerałów, które znane są ze swoich właściwości terapeutycznych. W nowych kosmetykach Swedish Spa znaleźć można bogactwo minerałów, które ujędrniają rewitalizują skórę oraz usuwają z niej toksyny. Zawierają m.in. fitoplankton oraz ekstrakty z alg morskich. W skład linii Swedish Spa wchodzi:
• Ujędrniający żel pod prysznic, 250 ml, 26,00 zł
• Sól do kąpieli,
• Mydełko złuszczające,
• Balsam do ciała, 200 ml – 29,00 zł
• Całonocna kuracja na dłonie, 100 ml – 15,90 zł
• Żel wyszczuplający, 150 ml, 29,00 zł.
Propozycją pielęgnacyjną katalogu nr 15 jest również kolejna linia z serii Oriflame Optimals – Optimals Radiance Energy. Linia zawiera dwa produkty – rozświetlający krem na dzień (50 ml – 49,00 zł) oraz scrub do twarzy (
Dla pań od 25 roku życia, oczekujących błyskawicznego i wyjątkowego efektu świeżej, gładkiej skóry, która wygląda młodo dzięki likwidacji drobnych zmarszczek i przebarwień, Oriflame poleca linię DERMOProfessional. Przy pomocy dwóch produktów serii – kremowi ścierającemu z kryształkami tlenku glinu oraz nawilżającemu serum, (cena zestawu to 84,00 zł), zabieg mikrodermabrazji, możliwy dotąd do przeprowadzenia w gabinecie kosmetycznym, można wykonać w domu. Mikrodermabrazja odsłoni nową, świeżą warstwę skóry.
Dla włosów, które nie lubią zimy Oriflame przygotowało limitowaną kolekcję kosmetyków Winter Solutions, które nawilżają, chronią i wygładzają włosy, zachowując ich zdrowy, lśniący wygląd przez cała zimę. Odżywczy szampon oraz odżywka Winter Solutions (200 ml – 19,90 zł), z zawartością prowitaminy B5 i gliceryny zwiększają nawilżenie włosów, chronią je przed niskimi temperaturami i wysuszeniem. Włosy zachowają lśniący wygląd przez długie, zimowe miesiące.
Katalog nr 15 to również dwie nowości z kategorii kosmetyków kolorowych. Matowe pomadki Glam o kremowej konsystencji w ośmiu odcieniach nadają ustom gładki, miękki wygląd. Ekstrakt z dzikiej róży, olejek z pestek winogron, witamina E i filtry SPF 8 nawilżają i chronią usta (
Kremowe cienie do powiek Forever w sześciu intensywnych, lśniących odcieniach tworzą na powiekach idealnie gładką taflę koloru. Innowacyjna formuła z ekstraktem z aloesu i olejkiem sojowym nawilża i koi skórę powiek, gwarantuje nieskazitelny wygląd przez 8 godzin (6 ml – 24,90 zł).
Dla młodych, energicznych mężczyzn Oriflame proponuje nowy męski zapach – wodę toaletową Free Attitude. To rześki, pełen radości i pozytywnych emocji zapach dla mężczyzny, który ceni wolność. Wibrujące nuty grejpfruta i zielonego jabłka przenikają się z akordami liści geranium i kwiatów lawendy. Zmysłowe tło tworzą mocne, wyraziste aromaty drewna cedrowego i paczuli (50 ml – 79,00 zł).
Dla młodych, uwodzicielskich i przebojowych kobiet, które swoją przyszłość widzą w kreacji od projektanta światowej sławy i blasku fleszy Oriflame stworzyło zapach Miss O. Woda toaletowa Miss O pachnie cytrusami, kwiatami i zmysłowym drewnem sandałowym (50 ml – 79,00 zł). Dzięki nowemu zapachowi każda kobieta może teraz być glamour.
Oriflame jest międzynarodową firmą kosmetyczną prowadzącą sprzedaż bezpośrednią. Firma została założona w 1967 roku w Szwecji przez Roberta i Jonasa af Jochnick. Obecnie działa w 55 krajach i prowadzi sprzedaż kosmetyków wyłącznie poprzez konsultantów.
Oriflame jest pionierem w tworzeniu kosmetyków pielęgnacyjnych opartych na składnikach naturalnych. Jedną z naczelnych zasad firmy jest łączenie tego, co najcenniejsze w naturze, z najnowszymi osiągnięciami nauki. Kosmetyki Oriflame nie są testowane na zwierzętach, a ich opakowania można poddać powtórnemu przetworzeniu.
Oriflame Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w kwietniu 1991 roku. Firma ma ponad 200 placówek (oddziały, filie oraz biura regionalne) na terenie całego kraju, współpracuje z ponad 90 tysiącami konsultantów. W ofercie firmy znajduje się około 450 produktów. Oriflame Poland jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, które zrzesza firmy prowadzące ten rodzaj działalności w Polsce.