Premiera Zadig & Voltaire na Walentynki

Kobieta/mężczyzna: dla kobiet

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany auturytet w świecie piękna, z okazji Walentynek wprowadziła do Polski nowy zapach luksusowej francuskiej marki Zadig & Voltaire. Perfumy Tome 1 La Pureté dostępne wyłącznie w salonach Sephora, oferowane są pod tą samą nazwą w wersji damskiej i męskiej, zgodnie z unisexową filozofią marki i jej oryginalną rockową estetyką.

Wersja dla niego to świeżość cytrusów i bergamotki z akcentami patchouli, drzewa sandałowego i wonnego tonkowca stanowiącymi męską, drzewną bazę. Zapach męski w szarym flakonie, ukrytym w obwolucie imitującej skórzane okładki książki  dostępne są w następujących pojemnościach: 50ml – 199,00 zł i 100ml – 299,00 zł.

„Sephora z wielką radością wprowadza do Polski młodą francuską markę Zadig & Voltaire. Odzwierciedla ona idealnie to, co nazywamy potocznie paryskim szykiem: niewymuszoną elegancję i indywidualny styl noszone bezbłędnie i bez żadnej przesady. Rockowy, artystyczny charakter Zadig & Voltaire, którego kwintesencją są wolność, świeżość i bezpretensjonalność, znalazł wielbicieli na całym świecie i został po mistrzowsku uchwycony w zapachu Tome 1 La Pureté, który z okazji Walentynek ma premierę w sieci Sephora. Zapraszamy zakochanych i nie tylko do naszych perfumerii by zapoznali się z tą kultową marką,” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska. 

Marka Zadig & Voltaire, która powstała w 1997 r. w krótkim czasie zyskała status kultowej dzięki zupełnie nowemu podejściu do luksusu. W wydaniu Zadig & Voltaire oznacza on bowiem swobodę, zmysłowość, niewymuszony styl i nowoczesną linię. Marka ta to nie tylko zapachy lecz także moda. Z wysokiej jakości skóry oraz tkanin takich jak jedwab czy kaszmir, powstają jedyne w swoim rodzaju idealnie skrojone seksowne spodnie, t-shirty, swetry, rockowe kurtki, często ozdobione charakterystycznymi motywami czaszki, motyla oraz rozłożonych skrzydeł.

Proste, funkcjonalne ubiory wyróżniają się niezwykłą starannością wykończenia oraz intrygującymi detalami i luksusowymi materiałami. Produkty tej marki sprzedawane są w butikach o charakterze „concept store”, w których można kupić nie tylko ubrania czy akcesoria, lecz także płyty wydawane przez własne wydawnictwo muzyczne. Sieć butików Zadig & Voltaire, marki obecnej od Japonii, poprzez Azję, Bliski Wschód, po Europę i USA, charakteryzuje się niezwykłą architekturą oraz instalacjami i ekspozycjami sztuki nowoczesnej.

Twórca marki, Thierry Gillier, prawnuk współzałożyciela firmy Lacoste i absolwent nowojorskiej Parson’s School of Design stworzył wg. własnych słów „markę, która jest jak powiew świeżego powietrza, jak fabryka snów, która wyprzedza swój czas – to swobodny luksus za rozsądną cenę.” Zgodnie z rockowo-modową filozofią marki, jej twarzami są muzyk Sean Lennon oraz amerykańska modelka Erin Wesson. Ta ostatnia jest także muzą projektanta, Thierry Gilliera i autorką najnowszej limitowanej kolekcji firmy. Ubiory i akcesoria marki noszą takie sławy świata mody i muzyki jak Jamie Hince z The Kills czy Mark Ronson oraz modelki Daisy Lowe i Leigh Lezark.


ostatnia zmiana: 2012-02-09
Komentarze
Polityka Prywatności